Gdy ludzi ponoszą nerwy – komunikacja międzyludzka na czatach gier online na przykładzie gry wieloosobowej World of Tanks i Dark Souls

  • Malwina Wojtala Uniwersytet Śląski

Abstract

Rozwój gier komputerowych jako formy komunikacji społecznej umożliwił ewolucję prostych czatów gier do roli pełnoprawnych komunikatorów typu Skype czy Discord. Służą one już nie tylko rozrywce oraz ułatwieniu koordynacji działań, ale również do zawierania znajomości, wyrażania swoich opinii i wyładowywania swoich emocji – zwłaszcza negatywnych na innych. W swoim wystąpieniu pragnę przybliżyć czaty dwóch gier: Wolrd of Tanks (WOT) i Dark Souls.

Published
2019-06-29
How to Cite
WOJTALA, Malwina. Gdy ludzi ponoszą nerwy – komunikacja międzyludzka na czatach gier online na przykładzie gry wieloosobowej World of Tanks i Dark Souls. Młoda Humanistyka, [S.l.], v. 14, n. 1, june 2019. ISSN 2353-6950. Available at: <http://humanistyka.com/index.php/MH/article/view/242>. Date accessed: 15 dec. 2019.